Програма лояльності

Ви – прихильник клубу «Спліт»? Отримайте безліч переваг і привілеїв, приєднавшись до нашої програми лояльності. Програма лояльності діє на всій території клубу і охоплює: ресторан, караоке, шоу-бар.

1. Що таке програма лояльності клубу «Split»

1.1. Ви – прихильник клубу «Спліт»? Отримайте безліч переваг і привілеїв, приєднавшись до нашої програми лояльності.

1.2. ПЛ діє на всій території клубу і охоплює: ресторан, караоке, шоу-бар.

1.3. Що Ви отримуєте, ставши учасником ПЛ?

  • При кожному здійсненні замовлення ми нараховуємо бонуси (Примітка: Під бонусом розуміється придбання бонуса за 0,01 грн.) на Ваш персональний рахунок або ж Ви здійснюєте оплату бонусами за товари і послуги, які надаються у клубі.
  • Чим більше замовляєте – тим більше отримуєте бонусів.
  • Ми пам’ятаємо і готуємо подарунки на Ваш день народження та дні народження Ваших близьких.
  • Найактивнішим учасникам – особливі привілеї!

1.4. Хто може стати учасником ПЛ? Учасником ПЛ може стати фізична особа, яка досягнула 18 років, і пройшла процедуру реєстрації.

2. Реєстрація учасника у програмі лояльності

2.1. Для того, щоб стати учасником ПЛ, потрібно зареєструватись на сайті клубу www.split.lviv.ua.

2.2. Пройшовши реєстрацію, Ви отримуєте персональну бонусну карту (Примітка: Карта учасника програми лояльності є власністю клубу "Спліт") при візиті у клуб. Для цього Вам потрібно звернутись до працівника рецепції (хостес).

2.3. Реєстрація на сайті клубу дає можливість створення персонального кабінету, де:

  • Зберігаються Ваші персональні дані;
  • Відображаються баланс і транзакції по Вашому бонусному рахунку.

3. Правила програми лоясльності. Загальні положення.

3.1. Нарахування бонусів на рахунок нового учасника відбувається після здійснення ним першого замовлення.

3.2. Нарахування/списання бонусів виконується згідно правил, передбачених у Розділі 4-5.

3.3. Один учасник може отримати у користування лише одну карту.

3.4. Передавати карту третім особам заборонено.

3.5. Термін дії карти – 1 рік від моменту здійснення останньої транзакції. Після закінчення терміну дії Ваша карта буде заблокована. За 14 днів до наближення терміну ми повідомимо Вас за допомогою смс/емейл сповіщення.

3.6. Якщо від моменту останньої транзакції пройшло 6 місяців, бонуси на рахунку учасника ПЛ анульовуються. За 14 днів до наближення терміну ми повідомимо Вас за допомогою смс/емейл сповіщення.

3.7. У випадку блокування, втрати або пошкодженя карти зверніться, будь ласка, до працівника рецепції (хостес) або зателефонувавши за номером: +38 032 242 22 00.

3.8. Адміністрація клубу залишає за собою право змінювати Правила програми лояльності.

4. Як нараховуються бонуси на Ваш рахунок

4.1. Нарахування бонусів на карту здійснюється щоразу при оплаті Вами рахунку за товари і послуги, замовлені на території будь-якого з підрозділів клубу, та пред’явленні Вашої бонусної карти.

4.2. Нарахування бонусів на персональний рахунок здійснюється через 24 годин з моменту проведення транзакції. У Розділі 6 знайдете інформацію про способи перевірки балансу бонусного рахунку.

4.3. Бонуси нараховуються на алкогольну і безалкогольну продукцію, включаючи коктейлі, а також – страви з меню ресторану, страви з меню караоке.

4.4. Бонуси нараховуються у розмірі відповідної відсоткової ставки від вартості замовлених товарів та послуг. Чим більше замовляєте – тим вища відсоткова ставка, відповідно, – більше отримуєте бонусів!

4.5. Отож, ПЛ клубу «Спліт» передбачає наступні рівні відсоткових ставок нарахування бонусів:

Рівень 1. Кожен зареєстрований учасник отримує бонусну карту з відсотковою ставкою - 5%.

Рівень 2. При досягненні учасником ПЛ загальної суми по рахунку – 10 000 грн. нарахування бонусів відбуватиметься згідно відсоткової ставки – 7 %.

Рівень 3. При досягненні учасником програми ПЛ загальної суми по рахунку – 50 000 грн. нарахування бонусів відбуватиметься згідно відсоткової ставки – 10%.

Рівень 4. При досягненні учасником програми ПЛ загальної суми по рахунку – 200 000 грн. нарахування бонусів відбуватиметься згідно відсоткової ставки – 15%.

4.6. Для зарахування/списання бонусів, будь ласка, повідомте офіціанта про своє бажання до моменту розрахунку.

4.7. Якщо Ви забули взяти з собою карту, для нарахування бонусів можна пред’явити електронний аналог (штрих-код у Вашому персональному кабінеті).

4.8. Бонуси не нараховуються на:

  • Суму чека, яка була оплачена бонусами;
  • Позиції «Crazy menu» караоке і шоу-бару;
  • Позиції Винної, Кальянної та Сигарної карти;
  • Страви з банкетного меню;
  • Вхідні квитки, квитки на різного роду заходи, сертифікати;
  • Плату за відшкодування збитків, нанесених підприємству.

5. Як списуються бонуси

5.1. Відпочивайте у нас і розраховуйтесь бонусами за всі товари і послуги, включаючи вхід у караоке та шоу-бар, окрім тих позицій, які не підлягають списанню.

5.2. Списання бонусів відбувається згідно правила: 1 бонус = 1 гривня (стосується послуг ресторану, караоке, шоу-бару).

5.3. Оплатити рахунок бонусами можна повністю або частково.

5.4. Бонусами не можна розрахуватись за:

  • Алкогольну продукцію;
  • Позиції Винної, Кальянної та Сигарної карти;
  • Відшкодування збитків, нанесених підприємству.
  • За деякі позиції з меню ресторану бонуси можуть не списуватися (запитайте в офіціанта).

5.5. Списання бонусів з Вашого рахунку відбувається лише за умови пред'явлення Вашої карти учасника ПЛ.

6. Хочете перевірити рахунок?

Перевірити стан рахунку Ви можете наступними способами:

6.1. Зайти у персональний кабінет на сайті клубу www.split.lviv.ua. У персональному кабінеті відображаються Ваші персональні дані, здійснені транзакції по рахунку (нараховані/списані бонуси).

6.2. Зателефонувати за номером телефону: +38 032 242 22 00.

6.3. Переглянути чек, де вказаний баланс на Вашому рахунку.

7. Акції та привілеї для учасників програми лояльності

7.1. Ви – прихильник нашого клубу, тому ми дбаємо, щоб Ваше перебування тут було комфортним і приємним!

7.2. Ми пам’ятаємо про Ваший день народження і дні народження близьких і даруємо на Ваш бонусний рахунок 200 бонусів, які дійсні 15 днів до і 15 днів після зазначених дат.

7.3. Найактивнішим учасникам ПЛ – особливі подарунки! Якщо протягом одного місяця:

  • Ви частіше від інших відвідували наш клуб;
  • Ви здійснили найбільшу кількість замовлень;
  • Сума Ваших замовлень є більшою серед інших учасників ПЛ;
  • Якщо у Вас є хоча б одне співпадіння із перелічених вище умов – очікуйте від нас винагороди!

7.4. Слідкуйте за новинами і сповіщеннями, на Вас чекають цікаві і вигідні пропозиції.

Про будь-які зміни у «Правилах Програми Лояльності клубу «Split», акції та пропозиції ми повідомлятимемо завчасно у зручний для Вас спосіб!

Дякуємо, що Ви з нами!

Залишайтесь в Курсі

Отримуйте повідомлення про останні новини та події в Split Club